A Big Thank You

Assalammualaikum~
Annyeong~

Hah? Nampak tak apa perubahan yang berlaku ni blog aku?
Nampak ? /angkat2 kening/ 

Yes. Header daku berubah setelah bertahun tak ditukar. Akhirnya..
Oh and ni semua atas jasa Miss Fairytale kita. Terima kasih sebab
tolong transparentkan header saya /bow/

Disebabkan aku ni jenis simple /hey~ im Mrs Simple~/ So header
aku pon simple tahap ambik masa tak sampai lima minit jelah. Kahkahkah.
Tak mahu aku dok edit header lebih2 . Nanti aku yang serabut. 

Asalkan ada gambar Jinki and nama baru header aku kehkehkeh.
Oh and aku memang jenis tak tulis nama blog sendiri kat header aku.
Header lama pun sama juga.

Anyway, thanks pada  Miss Fairytale again , hangpa tak tau banyak tau
dugaan melanda time nak buat header ni . Aku tak tau mana nak cari
panjang blog bagai ahahaha tak memasal kena bawa bincang kat twitter.
Takpalah dugaan ni lah yang buatkan aku tambah lagi satu kawan di dunia
blogger ni ye dok ? 


Tu Header lama aku. Oh Zizan dah ada girlfriend ..tak boleh kacau dah
hahahahhahaha joke /cries/

Disini aku ingin mengumumkan , Unknown sudah tidak wujud di blog aku.
Sekian. Bye Unknown , seronok kerja dengan awak.

And say Hi to Lee Jinki .

Untuk tempahan sila ke Miss Fairytale Jangan risau dia tak makan orang.
Kalau dia makan, dahlah lama aku jadi mangsa. Eh.


Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

0 Itik gebo-gebo:

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi