Cinta Photographer [Sinopsis]

 



Mengisahkan Aina seorang photographer muda yang ceria dan degil. Hidupnya
berubah apabila dia terjumpa seorang artis terkenal yang sombong dan panas
baran, Zain dan dipaksa bekerja dengannya kerana hutang.Pertemuan mereka
dimulakan dengan pergaduhan yang terjadi diantara mereka. Dan pabila
perasaan benci mula bertukar cinta apa akan terjadi didalam hubungan mereka.

Kehadian Amirul dan Liyana didalam perhubungan mereka mengubah segala
galanya. Amirul seorang playboy yang cuba untuk menarik perhatian Aina
dan Liyana pula kekasih lama Zain yang cuba untuk menagih cinta darinya
semula.

"Ah! kau yang langgar aku tadi kan?!" jerit lelaki itu sambil menundingkan jari
kearah Aina yang sedang berdiri kaku dihadapannya itu .Aina hanya memandang
kosong kearah lelaki itu sambil mengerutkan dahi seperti memikirkan sesuatu.

"Ah! Kau lah yang aku langgar tadi?!" jerit Aina sambil menundingkan jari
kearah lelaki itu . Lelaki itu mengurut dahinya. "Itulah yang aku cuba sampaikan
sebentar tadi" kata lelaki itu menahan marah.

"Mulai esok.. kau akan kerja dengan aku" kata Zain kepada Aina.

Apa akan terjadi sepanjang masa mereka bersama? Adakah Zain dan
Aina akan dapat bersama ?



Seriously aku teruk dalam buat sinopsis. Maaf. 

Genre: Romantik Komedi Pfft komedi ? Hangpa tengok jelah nanti

 
Part 1 coming soon ~

Part 1 
 (Tekan untuk lihat)


Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

0 Itik gebo-gebo:

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi