Comeback.

Assalammualaikum!
Hai!
Hello!
Annyeong!
Tajahao!

Rasanya dah lama aku tak update blog aku. Sejak last puasa hari tu. Ya Allah
gila rindu kat blog aku ni. And yes aku tak update semua kerana SPM. Saja nak bold kan

So seperti biasa aku akan kembali semula melawat blog, menulis novel yang tak berapa
nampak macam novel . Oh ya korang rindu aku tak? TAK 

Okay aku faham.

Um..

Cakap pasal SPM Bila masa aku cakap pasal SPM tadi? bukan pasal rindu ke? lol
 Alhamdullilah semuanya okay. Kecuali pada Addmath dan Prinsip akaun yang
boleh buatkan aku menangis merayu dengan pengawas yang jaga bilik tu
supaya keluarkan aku dari seksaan yang aku alami ketika itu . 

And kau tau tak apa perasaan aku bila dapat tau soalan Math and Addmath 
bocor ? Rasa nak tikam orang yang bocor kan tu and budak yang dapat
kertas tu awal2. Come on.. aku dok sakit otak mikir pasal formula apa benda
Addmath tu satgi dapat tau yang soalan tu bocor. Mao tak hangin . Nasib tak kena
repeat

Anyway aku akan mulakan pengembaraan aku didunia blog semula dengan
post kan blogvel (Blog dan Novel) aku disini. Yang telah sekian lama
terperap di draft tunggu masa dimakan virus. 


Blogvel ? Heh. I just come out with it. lol

 Ada lagi ke yang kisah pasal blog aku ..... (cry)


 


Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

3 Itik gebo-gebo:

Aqilah Azmi berkata...

Eh hi Dalila.
Kita sama :(

MEMANG1!!
Addmath and akaun sangat susah. Jahat ah sape buat soalan. Habis tukar semua benda perasan tak?
Kalau ada yg senang takpe ah gak. Ini semua susah ughhh!!!

Addmath ;(
*nangis

failure is so me

Dalila Samsudin berkata...

@Akeyla Azmi hi! kan?! yang akaun tu lain yang cikgu ajar lain yang kita dapat T.T habis kita isk isk

Sya berkata...

Waahhh dah habis SPM rupanya! Blogvel? Unik jugak sebab selalu org guna novelog ahaha

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi