Itulah Yang Dikatakan Parody [TypicalMalaysian]

Assalammualaikum.

Aku nak type selaju mungkin sebab laptop asyik tersekat.
COME ON . Setiap kali nak update mesti tersekat benci
betul !

Baiklah hari ni aku nak cerita pasal Parody . Okay parody ni
pada yang tak tau , hangpa google sendiri lah . Malas nak
terangkan panjang2 . Ahahaha .

Aku kadang2 tak faham bila aku tengok orang buat parody di
video dan mesti ada comment2 negatif cakap kita tiru orang
tu . What ... awak tak tahu ke parody tu apa ?

Tolonglah , fikiran cuba jangan terlalu sempit . Cuba kopak
sikit otak tu besar2 . Bior dapat fikir dengan betul .

Tapi aku juga kadang2 tak suka dengan parody di Twitter
yang kadang2 agak melebih parody dia . Malas nak
mention kat sini nanti kena kutuk . Kuang kuang kuang .

Baiklah line pun macam hantu . Lebih baik aku habiskan
ayat aku dengan cepat .

Kalau nak buat parody tu beragaklah . Dan pada yang
sangka parody tu kita meniru . Memang . Memang
ada bijak . Ok Done !

Entry pendek pasal idea hilang . Pi lari kat lombok .
Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

2 Itik gebo-gebo:

Pwincess berkata...

Parody is a specific form of comedy, used to satirize, mock or poke fun at a particular piece of work. It emphasizes imitation, emulating the characteristics of the chosen target to humorous or exaggerated effect.

A big thanks to : Google. hehehehe =D

kay_are berkata...

orang yang jenis hidup sume nak serius je memang takkan faham parody tu ape.. tapi kadang2 kalau banyak sangat parody bende same boring gak..

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi