Tahniah Zizan Razak !

credit - tekan

Cop , cop . 
Aku JELES


Assalammualaikum!
Salam Satu Malaysia !

Hari ni aku penat nak fikir cerita pasal Cinta Remaja tu jadi
aku update lah pasal artis kesayangan aku ni . Ehem . Nampak
tak gambar dekat atas tu ? nampak tak yang zizan makin berisi?
Nampak tak ? ehem . dah jangan tengok lama2 nanti aku jeles.
Kay . Maafkan saya *Tunduk Hormat*

Semalam semua mesti tengok ABPH kan ? . Kay zizan dapat
anugerah Pengacara Paling Popular . Serious aku happy gila
dengar , bila tengok zizan menangis aku pun nak menangis
sama . Ada lah sikit keluar air mata aku sebab sedih tengok muka
zizan and paknil . Hahaha. Terharu tengok cara paknil bagi trofi
pada Zizan . Paknil memang seorang artis yang hebat :')

But aku agak sedih sebab zizan tak menang award Bintang Paling
Popular tu . Dah jangan buat aku menangis ! . Pi main jauh2 . 

Oh lupa , pada Johan . Tahniah sebab menang . JOZAN FOREVER

Zizan suami aku . Kay berangaaaaaaaaaaaaaan ~ Aku teringin nak 
jumpa zizan . 



Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

0 Itik gebo-gebo:

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi