BEN ASHAARI AJAK KONGSI CERITA CUTI SEKOLAH

BEN ASHAARI 

*Cough* Cerpen Cinta Remaja nanti aku
sambung (Y)

Okey ni first time aku masuk segmen *Pakcik* Ben Ashaari . Ehem saya budak
sekolah (Y) . Sebab selama ni selalu terlepas okay sad .

Baiklah taknak merapu dekat sini . Lebih baik aku start .

Kalau dulu time cuti sekolah aku selalu pergi mana2 , Kl , Melaka , Perak .
Sebab time tu pangkat ayah Penolong Kanan je *Cough*  jadi tak banyak
lah kerja and ada cuti banyak . Paling aku suka balik kampung . Okay
aku tipu , dulu aku tak suka balik kampung time cuti sebab aku tak ada
kawan and aku tak faham loghat diorang . Hang tau dak ? Aku pi sana
langsung tak bercakap m serupa aku tak wujud kat situ -.- .

Tapi sekarang , time cuti sekolah aku hanya duduk dirumah , Ayah pulak
bekerja maklumlah naik pangkat jadi Pengetua EC *Cough*  . Jadi
tak banyak cuti yang ayah dapat . Jadi sepanjang cuti , aku menghadap
Laptop , mengupdate segala yang boleh diupdate termasuk blog aku ni.
And sekarang dah jarang balik kampung , raya pun tak balik . Kalau
dulu aku tak suka , sekarang aku dah suka . Sebab aku dah berkawan
dengan sedara sedara aku tu and dah mula faham dengan loghat mereka.
Tapi masalahnya , sekarang ni jarang keluar pergi bersiar siar dengan
keluar  . Paling jauh pun KL , itupun sebab nak uruskan hal kakak and
abang . Haih Nasib2 .

*Teringat waktu kena kejar dengan Angsa dekat kampung , salah satu
punca aku bencikan kampung DULU , tapi sekarang Angsa tu dah mampoih
dah mwahahah*


Awat Cerita aku pendek sangat ?

Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

14 Itik gebo-gebo:

Unknown berkata...

nice story.. :) from same segmen. Cik Anis dah follow.. jom follow me pulak.

ZaroL berkata...

Best kan masa kecik2...Segmen yang sama =)

http://pelangianoy.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita-cuti.html

Unknown berkata...

nice story :)

http://budakshumort.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita-cuti.html

Cikgu Aini berkata...

Anak pengetua la ni... waaah... skrg semua cuti duduk depan laptop... untungla... k; jom singgah blog akak... hehe...intai2x..

http://ainblogger.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita-cuti.html

Unknown berkata...

samalah kitw...hehe

http://www.akuhiduplagi.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita-cuti.html

Miss Laviva berkata...

Zaman terindah = Zaman sekolah :)

Ce'gu JAERA berkata...

nice... wah, ayah dah jadi pengetua sekolah ye.. mesti seorang cikgu yang berdedikasi..

Syida Muhajir berkata...

Salam perkenalan saya salah sorang peserta di dari blog abg ben. Jemput ke blog saya, semoga kita persahabatan kita akan mekar bak bunga di taman.BW and follow here.

zakirulRahim berkata...

hihihi..tahniah untuk ayah kamu..huhu


jemput singgah:
http://zakirulrahim.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita-cuti.html

Unknown berkata...

wah...anak penolong kanan?bgus2x.....tp cuti duk umah je..mcm lyeen...online memanjang..hahaa

done follow kamu..:) dr segman yg sma..

Ted berkata...

Lahir tahun bile dik?hehe

Tu lah, bg saya, semua org ada pengalaman masing2.

Saya sampai skang takut angsa.huhu. Ntah kenapa angsa suka sangat kejar org, kalau lalu tepi die mesti kena sudu

saya pun buat entry ni, budakpakaibraces.blogspot.com

Khai_Sol berkata...

bw sn dr segmen yg sama^^

http://saranghaesolehah.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-ajak-kongsi-cerita-cuti.html

Cik Puan Kocik berkata...

singgah dari Blog Ben mengenang kisah cuti sekolah!

Unknown berkata...

*cough cough ;)

hye , singgah dr segmen yg sama ;)

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi