Lawatan Paintball and Kraftangan ♥

hallo2 testing2 one two three testiiiiiiiiiiinnnnnnnngg =P
ehek hari ni aku excited terlebih pasaal aku pi lawatan tadi
hah cer teka aku pi maanoo ?? cehh dah terang lagi bersuluh -,-
dekat tajuuk tu kan dahh adooo :P

kitaorang bertolak dari sekolah pi pusat kraftangan kat Larkin #rasanya -.-
pakai 2 bas. ehem satu bas kokak and satu lagi bas aircond . and seharusnya
perempuan dapat bas aircond ehem :D haha masa on the way nak pi tempat tu
kesesakkan lalu lintas berlaku dekat2 dengan jalan datok onn pasal ape ntah aku
pun tak tahu sebab akuu seboook amik gambar :D

then bila dah jem tu aku pun apalagy membuta laa hihik =P pantang betul
aku bila kena aircond ni . then sampai kat sana , kakak2 yang cun
tu bagi taklimat apa ntah aku tak dengar . then kitaorang group A
pi buat Batik dulu , group B pula pi main Paintball. oh yaa aku tak habis2 kena
'nganjing' dengan Ariff afham and Luqman -.- menyaampaahh!

then kat sana dia aja cara nak kalerkan batik tu semua. aku pulak sibuk
bergambar :D then bila dia dah suruh canting batik tu.. aku apa lagi
gunakan lah kreaatiiviitiii akuuu yang suuupeer lemaah ni hahah xD
hancur aku punya batik =P

then blablabla pi ronda2 semua tu . and tunggu masa untukk main paintball.
masa tengah tunggu tu aku tak habis2 kena loyaaa buruuk dengan cikgu faidz
geraamm akuu =.='  adaa ke dia panggil aku nenek ? haiihh saboo jelaa
dah lah ada banyak nyamook kat situ >.< sodaaap je nyamuk tu menghisap
darah2 anak2 dara kat situu =P

then cikgu cakap lepas makan baru main paintball baru ada tenaga hihik
then blablabla makan semua tu . kitaorang bersedia untuk mainn paintball
kumpulan aku yang first sekali ehem ehem :3 at first aku excited gilaa nak
pegang "pistol" tu hahah xD then bila dah dapat oohh makk aiii , beratt gilaa -.-'

then kena lalu kat hutan2 yang supeerbb semaaak -.- ecehh dah kata hutan kan?
tak kan nak putih berseri bagaikan toilet x gitu ? then nak masook dalam tu
kena panjat bagai -.- menyampah aku dah lah aku takut tinggi -.-

then sampai kat tempat tu .. orang tu ajar2 cara nak shoot semua tu .
then bila dia dah suruh shoot , aku pun semangat lah tekan benda alah tu
tapi tak boleh2 hampehh =.=' orang lain da lama start aku terkial kial
cari butang nak unlock #cambangang
then aku lah orang yang paling last sekali habis menembak mwahahah xD
lepas tu kumpulan2 yang lain pula yang cuba . memaang syioook masa tu :)

then aktiviti bebaass , kitaorang lepak2 dekat tempat buat alatan muzik
memang besst kat situ hahah pakcik2 tu kuat gilaa loyaa buruk diorang tu !
and mangsaanya aku ! hahah ! tak pasal2 aku boleh ter rapat pulaa dengan diorang
semua , ni semua afiqah punyaa pasal hikhik =P tapi untung kitaorang dapat discount
masa nak beli keychain tu hihik!
then blablabla akhirnyaa balikk jugaak! wahh seroonook bhaai =P

ehem ehem ni ada sedikit gambar yang aku curi dari fb kawan aku haha xD
maaf handfon ku tak ada usb ! :D soo sabaar lahh yee nnty aku masookkan bila
dah ada.







ok boooiii =P

Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

0 Itik gebo-gebo:

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi