segmen : saya sayang ibu



SYARAT - SYARAT :

1. follow blog ni dgn seikhlas hati bg yg belum follow
2. wat entry tajuk : 'SEGMEN : SAYA SAYANG IBU'
3. letak banner "saya sayang ibu" dan link kan skali ke blog ni
4. ceritakan kenangan manis anda bersama ibu, ucapan sempena hari ibu
dan hadiah yg mungkin anda akan bagi.
*kalau nak letak gambar ibu pun boleh*
5. tag la sekurang2 nya seorang kawan anda.
6. letakkan link entry anda di bahagian komen.

*copy and paste ;p



kenangan manis :))
well kalau bab2 kenangan manis ni memang payah aku nak cerita sebab aku ni ..=.= cepat lupa
haiyooo..tapi bagi aku setiap masa aku bersama dengan ibu aku ..tu lah kenangan manis bagi aku ..
ibu aku hanya satu .. dan tiada lagi pengganti dia.. kalau dia tak ada siapa yang aku nak 
berkasih sayang  ? aku paling suka bila ibu aku masak makanan kegemaran aku , AYAM MERAH yumm yummm! memang sedap lah!! mak aku dah lah terer dalam bab2 makanan pedas2 ni

aku dari kecil lagi makan pedas hahaha ^^
tak kira lah pedas mana pon,, aku tetap rasa biasa je
tak macam kakak aku..dia tu lidah cina sikit.. makan pedas sikit dah minum air banyak2 hahah *sorry kutuk ;p perangai aku dengan mak aku memang sama ! dua2 jenis riuh bila bercakap haha! ^^

hadiah yang aku nak bagi kat mak aku ..
hurmm.. aku rasa kasih sayang untuk mak aku saja lah yang aku boleh bagi
dan hadiah tu yang akan berkekalan sampai bila2 kan ??

ingat SYURGA DITELAPAK KAKI IBU :))

nak tag pada 



Jangan lupa tinggal link blog di komen atau shoutbox :)

2 Itik gebo-gebo:

Numasara Hana berkata...

thanks join....

suka jugak kalo ibu masak kan makanan feveret, ikan masin masak gulai.

perghhh....sedap... hehee...

Dalila Samsudin berkata...

hee welcome :)

 
Blog ini telah diubah suai oleh Fyra Zaidi